گران قیمت ترین خودروی دنیا
کوروش نی نی ناز من

گران قیمت ترین خودروی دنیا

 


گران‌قیمت‌ترین خودروی دنیا نه از تکنولوژی‌های فضایی مد روز اثری دارد و نه مشخصات فنی خاصی دارد، بلکه قدمت و خاصیت سنت‌شکنانه آن قیمتش را به شدت بالا برده‌است. بنز این خودرو را به صورت نقره‌ای رنگ تولید کرد و در تودوزی آن هم از چرم مشکی استفاده کرد. این خودرو همچنین در مسابقات بسیاری شرکت کرد و توانست رقیبان خود را شکست دهد.


گران‌قیمت‌ترین خودروی دنیا نه از تکنولوژی‌های فضایی مد روز اثری دارد و نه مشخصات فنی خاصی دارد، بلکه قدمت و خاصیت سنت‌شکنانه آن قیمتش را به شدت بالا برده‌است.

 

 


این خودرو ساخت شرکت بنز است و در سال ۱۹۵۵ ساخته شده است. بنز ۳۰۰SL که از آن تعداد اندکی در جهان وجود دارد این روزها قیمتی برابر با ۵ میلیون و ۱۸ هزار دلار پیدا کرده‌است. این قیمت برابر با یک پنت‌هاوس بسیار لوکس‌ و یا یک قصر شاهانه است.
بنز در سال ۱۹۵۵ از این خودرو تنها چند نمونه تولید کرد و پس از آن هم خط تولیدش را متوقف کرد. این خودرو یکی از سفارشی‌ترین خودروهای بنز به حساب می‌آید. ساختار درهای این ماشین که به سمت بالا باز می‌شود پایه‌های یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌های خودرو به حساب می‌آید و پس از آن شرکت‌های بسیاری از این ساختار طراحی بهره بردند.
بنز این خودرو را به صورت نقره‌ای رنگ تولید کرد و در تودوزی آن هم از چرم مشکی استفاده کرد. این خودرو همچنین در مسابقات بسیاری شرکت کرد و توانست رقیبان خود را شکست دهد.

نظر يادتون نره ممنون

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:گران قیمت ترین خود روی دنیا, :: 16:9 :: نويسنده : مامان کوروش

درباره وبلاگ

به وبلاگ کوروش کوچولو خوش آمدید کوروش من در 14 فروردین 1391 6 ماه ونیم با وزن 1150 گرم متولد شد . کوروش کوچولو زیباترین هدیه ای بود که خداوند به من هدیه کرد بنابر این تصمیم گرفتم تصویر زیباترین هدیه خداوند به همراه زیباترین های جهان را در این وبلاگ قرار دهم خواهشمندم با ارائه نظرات خود مرا یاری نمایید .
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کوروش نی نی ناز من و آدرس kkz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 27995
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1